1-300-88-1020 bless@icu.gov.my

Bagaimana hendak menetapkan semula kata laluan?

Panduan menukar Kata menerusi BLESS

BLESS OPEN DAY

Sesi ini bertindak sebagai saluran untuk memudahcara komuniti perniagaan dan menyediakan peluang kepada pemohon berinteraksi secara dekat dengan...

Program Business Licenses Outreach

Program Business Licenses Outreach 2018 merupakan salah satu daripada inisiatif (Inisiatif Ke-20) yang telah digariskan dalam Pelan Hala Tuju BLESS...

Gangguan sementara Perkhidmatan ePayment BLESS

Pelanggan yang dihargai, Kami ingin memaklumkan bahawa sistem BLESS sedang mengalami gangguan pada perkhidmatan ePayment. Kerja-kerja pemulihan...

BLESS Training For Trainers 2017

Bless Training For Trainers adalah inisiatif baharu yang diwujudkan bertujuan untuk memperkasakan peranan barisan hadapan (fronliners) di peringkat...

Pemakluman Terkini

Bagaimana hendak menetapkan semula kata laluan?

Panduan menukar Kata menerusi BLESS

Gangguan sementara Perkhidmatan ePayment BLESS

Pelanggan yang dihargai, Kami ingin memaklumkan bahawa sistem BLESS sedang mengalami gangguan pada perkhidmatan ePayment. Kerja-kerja pemulihan perkhidmatan sedang giat dilaksanakan. Status penyelesaian masalah akan dimaklumkan dari semasa ke semasa. Pihak kami...

BLESS2.0: Pelaksanaan Lesen Runcit CSA dan PDA Runcit

Dimaklumkan mulai 1 Oktober 2017 jam 8.00 pagi, permohonan dan kelulusan (New/Renewal/Request For Change/Request For Print/Request for Cancellation) boleh dilaksanakan melalui BLESS 2.0 bagi lesen-lesen PDA/CSA.

Lapor Masalah Teknikal

Nama Penuh
No. Telefon
E-mel anda
Kategori Aduan
  • - pilih kategori -
  • Aplikasi BLESS1.0
  • Aplikasi BLESS2.0
  • Portal
  • Lain-lain
Aduan Anda

Pertanyaan

Panduan Pengguna BLESS
Lihat panduan umum pengguna BLESS. Lihat video tutorial untuk panduan pengguna BLESS 1.0. Baca selanjutnya di bahagian Soalan Lazim.
Bagaimana hendak menetapkan semula kata laluan?
Jika terlupa kata laluan, sila klik pada pautan “Click Here” pada bahagian “Forgot your password”. Pautan untuk menetapkan semula kata laluan

Sila isi maklumat yang diperlukan dan tekan butang “Submit”. Kata laluan baru akan dihantar ke emel anda. Baca selanjutnya di Soalan Lazim (FAQ).

Pertanyaan e-Payment
Baca selanjutnya di bahagian Soalan Lazim.
Pembelian maklumat syarikat & perniagaan melalui Sistem e-Info SSM
Jika anda mempunyai masalah berkenaan maklumat SSM, sila hubungi Khidmat Pelanggan SSM

  • Telefon: 603 7721 4000
  • E-mel: callcenter@ssm-einfo.my
  • SMS: 6019 224 9415
Tukar Saiz
Kadar Terang